ଶୂନ୍ଯେ ଆଲିଙ୍ଗନ ହୃଦ୍ବୋଧ ଇପ୍ସିତ ତୃଷ୍ଣାର ଯେଉଁ ଅରୁଚି, ସବୁଜିମା ସୃଷ୍ଟି ମଧୁଭରା ବୃଷ୍ଟି ସାହିତ ଶୂନ୍ଯେ ଆଲିଙ୍ଗନ ହୃଦ୍ବୋଧ ଇପ୍ସିତ ତୃଷ୍ଣାର ଯେଉଁ ଅରୁଚି, ସବୁଜିମା ସୃଷ୍ଟି ମଧୁଭରା ବୃ...
ଏକ ଦୁଆର ତ ସରଗ ପୁରକୁ ଜଟିଳ ତା’ ରାସ୍ତା ଜାଣ ଅନ୍ୟ ଦୁଆରଟି ଯମ ଦଣ୍ଡ କଷ୍ଟ ଭୋଗାଭୋଗ ପରିମାଣ ଏକ ଦୁଆର ତ ସରଗ ପୁରକୁ ଜଟିଳ ତା’ ରାସ୍ତା ଜାଣ ଅନ୍ୟ ଦୁଆରଟି ଯମ ଦଣ୍ଡ କଷ୍ଟ ଭୋଗାଭୋଗ ପରିମ...
ଜୀବନ ତ ବହୁତ ସୁନ୍ଦର ଭଲ ପାଉଥିବା ଲୋକ ଥିଲେ ପାଖରେ ହୋଇ ନିଜର ନ ଥାଏ ଜୀବନରେ ଆଉ ଡର ବିପଦକୁ କରି ହୁଏ ସମ... ଜୀବନ ତ ବହୁତ ସୁନ୍ଦର ଭଲ ପାଉଥିବା ଲୋକ ଥିଲେ ପାଖରେ ହୋଇ ନିଜର ନ ଥାଏ ଜୀବନରେ ଆଉ ଡର ...
ଧର୍ମ_ଶରଣଂ_ଗଚ୍ଛାମିଂ... ------- ଧର୍ମ_ଶରଣଂ_ଗଚ୍ଛାମିଂ... -------
କବିତା ପର୍ବ : (ଅତିରିକ୍ତ) କବିତା- 47 : ମାଟି :-ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ କବିତା ପର୍ବ : (ଅତିରିକ୍ତ) କବିତା- 47 : ମାଟି :-ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ
ସକଳ ସୃଷ୍ଟି ତା' କୋଳେ ସମ୍ଭବେ ସ୍ବର୍ଣ୍ଣିମ ସ୍ବପ୍ନ ହୋଇ ବହୁ ବର୍ଣ୍ଣିଳ ବିସ୍ମୟଦେବୀ ! ଧରଣୀ ପେନୁ ମୋ' ସେହି !! ସକଳ ସୃଷ୍ଟି ତା' କୋଳେ ସମ୍ଭବେ ସ୍ବର୍ଣ୍ଣିମ ସ୍ବପ୍ନ ହୋଇ ବହୁ ବର୍ଣ୍ଣିଳ ବିସ୍ମୟଦେବୀ ! ଧରଣୀ...